Xbox 360 Freestyle 3 Skin Silindi JTAG [Sorun Çözüldü]


Xbox 360 açtığımızda siyah ekran karşımıza çıkıyor ve "no valid skin found" uyarısını alıyoruz. Ya da daha önce kurcalarken yanlışlıkla fsd3 skinleri silindi. veya benim gibi yeni skin yüklemeye çalışırken yalnışlıkla default.xzp sildiniz... hdd'yi söküp bilgisayara bağladınız kolayca atarım diye ama o da olmadı, programlar yazılar kafa bimilyon... panik yapmayın çözüme giden yollardan beraber geçeceğiz.

Öncelikle bu durum benim başıma geldi, onlarca site dolaşıp çözümü bulmaya çalışsam da hep eksik bilgilerle karşılaştım. örneğin şu programı kullanarak çözdüm deniliyor ama net olarak adımlar belirtilmiyordu. Çaresizlikten yabancı siteler ve youtube videoları dahil her yeri karıştırdım, ve nihayet [Sorun Çözüldü]... Ve lafı uzatarak sizle paylaşıyorum.


Xbox 360 Dashlunch işletim sisteminide oyunları gördüğümüz alanın teması(skin) silindiğinde HDD içerisine tekrar bu temayı atmamız gerekir, aynısını bulamıyorsak güncel sürümünü indirmeliyiz.
HDD'ye Format atmaya gerek yok, oyunların gitmesini istemeyiz, zaten sadece bir temanın silinmesi/taşınması/çalışmaması nedeniyle bu durumla karşılaştık.

Xbox'ın harddiskini söküp sata soketine (hdd kutusu satın almışsanız vardır) bağladıktan sonra bilgisayara taktığımızda bilgisayar hdd dosya biçimini desteklemediği için görmez, bilgisayarım kısa yolunda sağtık yönet/depolama dediğimizde "ayrılmamış disk alanı" şeklinde siyah bir bant olarak dolu bir şekilde beklemektedir.(bu paragrafı söküp bilgisayardan atmaya çalışacaklar için yazdım boşuna uğraşmayın, bilmediğimiz muhteşem bi programla ayrılmamız diske girip değişiklik yapabiliyorsanız o zaman ayrı :))...

Öncelikli olarak silinen temamız mevcut değilse yada yüklediniz ve çalışmadıysa en güncel freestyle 3 temasını indirmeniz gerekiyor. Google'a "freestyle 3 "yazdığımızda çıkan ilk site olan:


F3 REV 775 TeamFSD.Freestyle3.0.775.7z 65.22MB

Diğer gerekli programlar:



XEXmenu 1.1


yada/or



XEXmenu 1.1 Alternatif


Ben XEXmenu 1.1 i kullandım daha stabil olarak biliniyor... gerekli programlar indirildikten sonra horizon kurulumunu yapıyoruz, güncel değilse kendini güncelliyor program...


Xbox 360 ı açtığımızda karşımıza böyle bir ekran ve uyarı geliyor. xbox kolunu alıp ana sayfa XBOX LİVE kısmına geçiyoruz. burada jtag konsollarda gözükmüyor... İlk önce flash belleğimizi xbox 360 a takıp sistem ayarları depolama kısmından usb belleğimizi yapılandırıyoruz. Bu işlem flash belleğin tamamının xbox için kullanılmasını sağlıyor, bilgisayara taktığımızda Xbox360 klasoru olan bi sayfa çıkar ve müdahale edemeyiz.


Bu aşamada HORIZON programı devreye giriyor. İndirdiğimiz XEXmenu 1.1 dosyasının içindekileri bilgisayarda masaüstüne çıkarıyoruz. ve horizonu çalıştırıyoruz. daha önce xboxta biçimlendirdiğim flash belleği bilgisayara taktığımızda yandaki gibi klasörler belirecek ve demos klasörüne indirdiğimiz XEXmenu 1.1 C0DE9999 içerisindeki dosyayı atıyoruz.

Yükleme işlemi bittikten sonra usb belleği xboxa takıyoruz. Sistem ayarları/depolama/usb içerisine girerek demos klasöründeki xexmenu programını hardiske yani xboxa kopyalıyoruz. flash belleği kopyalama bittikten sonra çıkarırsanız daha iyi olur. daha sonra oyunlar sekmesine geldiğimizde içerisinde xexmenu uygulamasını göreceğiz. onu çalıştırdığımızda farklı bir arayüz açılacak...

Buraya kadar anlattıklarım aşağıdaki videoda gösteriliyor, hiçbir yeri atlamamak için yazdım...

Bu işlemleri aynı zamanda USBXTAFGUI_v44 programını kullanarak da yapabilirsiniz ama ben yapamadım, çalışmadı... (Kaynak:http://www.xboxistanbul.com/konu-xexmenu-1-1-kurulum-rehberi.html)

Burada sadece silinen temanın geri yüklenmesine dair bilgi paylaştım, tam kurulum (freestyle 3 Ve Dashlaunch install Kurulumu) ve diğer faydalı bilgiler için:http://www.xboxistanbul.com/konu-freestyle-3-ve-dashlaunch-install-kurulumu.html sitesini ziyaret edebilirsiniz...


0 yorum:

Yorum Gönder